Lider Građanskog pokreta URA, Dritan Abazović, saopštio je da Vlada želi da se ugradi u posao, ali i dalje ne zna da li treba da prihvati ponudu od 100 miliona eura za koncesiju aerodroma u Tivtu i Podgorici.
“Ministarka saobraćaja, Maja Vukićević, u Vladi može da porazgovara sa bivšim ministrom kapitalnih investicija Ervinom Ibrahimovićem i da utvrde šta su najbolja rješenja”, rekao je Abazović Vijestima komentarišući izjavu koju je Vukićević dala odgovarajući na poslanička pitanja u parlamentu.
Ona je navela da su prethodne Vlade lošim odlukama doprinijele da Tirana postane regionalni avio-centar, na štetu državnih Aerodroma Crne Gore (ACG), a da je za to najviše zaslužna 43. vlada. Premijer te vlade je bio Abazović.
Abazović je ponovio da je državni ACG, u momentu kada su došli na vlast, na računu imao 300 hiljada eura, a da su ih Vladi Milojka Spajića ostavili sa 26 miliona eura.
On je naglasio da je izjavom neprijatno iznenađen, ali da smatra da je poređenje sa Tiranom bespotrebno, jer je aerodrom u tom gradu pod koncesijom, i to privatnika koji je napravio dotacije low cost-erima, jer ima druge povezane biznise.
Pitanje koncesije nijesu riješili, jer su, kako je istakao, bili u tehničkom mandatu, kao i da se radi o “duplim pasovima” između Demokratskog fronta (DF) i Demokratske partije socijalista (DPS), koji je planirao posao kroz koji bi se oba domaća aerodroma prodala za 100 miliona eura.
Abazović vjeruje da je ta cijena niska i da je on ne bi prihvatio, jer Crna Gora nema treći aerodrom pa bi se stvorio monopol.
“Moje pitanje za Vukićević je, što oni koji se hvale da su najstabilniji i najveći ne donesu odluku. Ja ću joj reći. Zato što žele da se ugrade u posao i ne znaju da li treba da prihvate ponudu od 100 miliona direktnog plaćanja za dva aerodroma. Njenu priču smatram kao političko dodavanje sa DPS-om”, rekao je Abazović.
Broj putnika koji iz Crne Gore ide preko Tirane je, kako tvrdi, zanemarljiv za njihov ukupni rast, jer su oni pretekli i beogradski aerodrom.