Crnogorska policija je, tokom kampanje koja je sprovedena od 1. avgusta do 16. septembra, sankcionisala 1.288 osoba koje su vozile pod dejstvom alkohola.
Iz Uprave policije su kazali da je danas, u svijetlu obilježavanja Svjetskog dana odgovorne konzumacije piva, zvanično završena šesnaesta kampanja „Kad pijem ne vozim“, koju su realizovali u saradnji sa Pivarom „Trebjesa“.
Kako su naveli, tokom prethodnih mjesec i po, kroz krovnu poruku da alkohol i volan nikako ne idu zajedno, s posebnim akcentom na mladim vozačima, sprovedene su brojne aktivnosti, kako na terenu, tako i na društvenim mrežama.
Iz Uprave policije su rekli da su za vrijeme trajanja kampanje njihovi službenici sankcionisali ukupno 1.288 vozača koji su upravljali vozilom pod dejstvom alkohola.
„Službenici su uhapsili 443 vozača koja su upravljala vozilom pod dejstvom alkohola u organizmu u koncentraciji od jednog grama po kilogramu i većoj ili su odbili da se podvrgnu testu na prisustvo alkohola“, navodi se u saopštenju.
Menadžerka za korporativne poslove u Pivari Trebjesa, Natalija Đordan, kazala je da su ove napravili iskorak u kampanji i fokus stavili na mlade vozače, koji često nijesu svjesni rizika koje nosi vožnja u alkoholisanom stanju.
„Poslali smo poruke o stvarima koje ne idu zajedno, ali ih ipak viđamo svakodnevno. Neke kombinacije ipak nikako ne idu zajedno i za njih nema kompromisa, a to su alkohol i volan“, navela je Đordan.
Prema njenim riječima, kampanja je imala odlične reakcije.
„Nadamo se da ćemo je, u saradnji sa našim dugogodišnjim partnerima, dalje nadograđivati u budućnosti, jer je ovo tema o kojoj je uvijek važno govoriti“, istakla je Đordan.
Kako je dodala, ta kampanja ujedno oslikava i napore Molson Coors grupacije kojoj pripada Pivara Trebjesa na polju promovisanja odgovorne konzumacije alkohola u svim zemljama u kojima posluje, i to kroz prevenciju i edukaciju.
U saopštenju se navodi da je Pivara Trebjesa ove godine donirala četiri alkometra Upravi policije, odnosno preko 50 u proteklih deceniju i po koliko traje saradnja.
Dodaje se da je tokom redovnih aktivnosti saobraćajne policije, ali i tokom muzičkih manifestacija Lake Fest i Petrovačka noć, podijeljeno više od 800 promo poklona sa porukom kampanje, kao trajan podsjetnik vozačima.
„Uprava policije će i u narednom periodu nastaviti sa aktivnostima usmjerenim ka odgovornom ponašanju u saobraćaju i očuvanju ljudskih života“, poručuje se u saopštenju.