Prema podacima finansijske kompanije Morgan Stanley, potrošnja na luksuz u ovoj državi je prošle godine porasla 24 odsto na 15,4 milijarde eura, što je 300 eura po stanovniku.
To je mnogo više nego u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama (SAD). U Kini je to 46 eura po stanovniku, a u Americi 234 eura po stanovniku, prenosi Capital.ba.
Razlozi za velikom potražnjom za luksuzom su brojni, među kojima su rast kupovne moći, ali i želja da se pokaže društveni status.
U Južnoj Koreji je društveno prihvatljivo pokazivati bogatstvo. Prema istraživanju konsultantske kuće McKinsey, samo 22 odsto Korejaca smatra da je finansijsko razmetanje u luksuzu nešto loše, dok je takvog mišljenja 45 odsto Japanaca i 38 odsto Kineza.
Južnokorejsko tržište luksuza posljednjih godina stabilno raste, a tom rastu doprinijela je i pandemija koronavirusa. S obzirom na to da se mnogi odlučuju za kupovinu preko interneta, internetska kupovina luksuznih brendova je značajno porasla.
Italijanski modni brend Moncler je objavio da su se njegovi prihodi u Južnoj Koreji u drugom kvartalu prošle godine udvostručili u odnosu na 2020.
Švajcarska grupa Richemont, u čijem vlasništvu su brendovi Cartier i Van Cleef & Arpels, takođe je značajno povećala prodaju u toj azijskoj zemlji.
Luksuzni brendovi koriste i veliku korejsku industriju zabave kako bi povećali prodaju.